Tuesday, March 22, 2011

نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز

به همه دوستان این عید باستانی را که پیوند دهنده همه ملل و اقوام این سر زمین است تبریک میگویم هر چند در ایران در طول سالیان نوروز از آن پیام اصلی قیام کاوه آهنگر و مژده دوباره زنده شدن و غلبه بر ضحاک که سمبل آن آتش فروزان است بسیار فاصله گرفته ایم و نوروز اکنون بیشتر بر خوردنیها و خریدها تمرکز دارد اما هر چه که شاد کننده دلهاست نکوست. اما نزد کردها بسیاری سنن آریایی محفوظ است از جمله روح ضد ظالم آن که حتی آنرا در ترکیه و سوریه و ... همین روزها می بینیم
ایام به کام یک کلیپ کردی در مورد نوروز پیشکش همه شما

2 comments:

بابک said...

سلام
دیر به دیر اومدنهام به خاطر فیلترینگه! در هر صورت سال نوبرای شما هم سال خوبی باشه. شاد باشید

تجربه هایی از کانادا said...

سلام دوست عزیز,بخاطر مطالب بسیار ارزشمندی که زحمت کشیدید گذاشتید واقعا ممنونم.هر چی گشتم آدرس ایمیلی از شما پیدا نکردم.من چند تا سوال دارم چه جوری بپرسم؟مهمترین سوالم در مورد سوییت کالج هاست که نوشته بودید.برای یکی از کالج ها هم بطور رندوم سرچ کردم ولی فقط برای دانشجوها بود.میشه بگید شما کجا اسکان داشتید؟حداکثر چقدر میشه اونجا موند؟از قبل باید رزرو کرد؟میشه توضیح بدین؟سوال دیگه در مورد بیسمنت هست.چه جورین؟نمور و تاریک یا قابل تحمله ؟چون من بچه دارم نمیخوام مشکلی براش پیش بیاد.ممنون میشم با وجود مشغله ای که دارید جواب منو بدید.راشین

Post a Comment